Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Будь ласка, оглядайте товар на складі перевізника, щоб у разі виявлення пошкоджень пов'язаних з транспортуванням ми могли пред'явити претензії перевізнику. Після отримання посилки та виявлення прихованого браку посилка повертається за рахунок клієнта. Будь ласка, уважно прочитайте характеристики та опис товару! Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер +380 (68) 492-86-46 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар службою доставки "нова Пошта" на адресу: Вантажне відділення №1. Вул. Козинця 12а.Спаське, Новомосковський район, Дніпропетровська обл. Без накладного платежу та з оплаченою доставкою. Але не пізніше 3-х днів з моменту отримання. Кожне повернення обговорюється індивідуально; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. ін.). Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номер +380 (68) 492-86-46 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -після отримання товару протягом 5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок клієнта. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: вул. Широка, буд 37, 51263, Спаське, Україна.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.